0
0

Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов

Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві / Олексій Іванов
Відгуки:
(0)
  • Код товару: 978-617-577-172-3
  • Артикул: 978-617-577-172-3
  • Наявність: Є в наявності
280 грн.
Знайшли дешевше?
Основні характеристики
Всі характеристики
ISBN: 978-617-577-172-3
Автори: Олексій Іванов
Вікова група: без обмежень
Видавництво: Моноліт Bizz
Для дітей: ні
Оплата

Приймаємо оплату online

Доставка

У той же день при замовленні до 16:00

Повернення товару

Весь товар сертифікований

  • Огляд товару
  • Характеристики
  • Відгуків (0)
  • Питання (0)
Реклама — рушій прогресу і запорука продажів. Вона оточує нас зусібіч. Часом викликає нестримний захват, нерідко дратує, а іноді залишає цілком байдужими. Подеколи здається, що всі яскраві ідеї уже вичерпано і придумати щось нове у цій сфері просто неможливо. Але книжка Олексія Іванова розбиває цей стереотип (як і багато інших) і відкриває перед рекламістами широкі перспективи. У цьому виданні ви знайдете детальний опис восьми найдієвіших прийомів, що стимулюють уяву і креативність, дають змогу під іншим кутом зору подивитися на будь-який об’єкт чи явище і позбутися шкідливих стереотипів, що заважають творчому процесу. Ви дізнаєтесь: • як ідеальний продукт допомагає продавати продукт реальний; • чим небезпечна функціональна сліпота; • чому рекламістам варто вдаватися до порушення симетрії; • як змусити конкурентів рекламувати ваші послуги; • яким потужним стимулом творчого потенціалу є прийом інверсії; • що є найулюбленішим інструментом рекламістів усіх країн, часів та народів. Ця інформація та багато інших не менш захопливих і корисних ідей, що містяться у книжці, допоможуть вам створювати якісні, справді незабутні рекламні продукти. Велика кількість яскравих ілюстрацій та дотепних прикладів з різних сфер життя, легкий невимушений стиль викладу, чудова здатність автора пояснювати складне просто — усе це робить книжку «Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві» вельми корисним посібником для рекламістів і до того ж гарантує отримання неабиякого задоволення в процесі читання.
Характеристики
ISBN 978-617-577-172-3
Автори Олексій Іванов
Вікова група без обмежень
Видавництво Моноліт Bizz
Для дітей ні
Жанр бізнес
Кількість книг у комплекті -
Кількість сторінок 216
Комплект ні
Мова українська
Наявність ілюстрацій з ілюстраціями
Обкладинка тверда
Примітки Паперові книги не підлягають поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р № 172
Рік видання 2019
Серія -
Тип книги паперова
Формат (висота х ширина) 200 х 145 мм
Відгуків (0)

Немає відгуків про цей товар.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

Потрібен новий ПК?
Наш магазин ProComp пропонує вам усі популярні комплектуючі від світових брендів. Також ми можемо допомогти у підборі комплектуючих під ваші завдання та налаштуванні всього софту. Пропозиції будуть готові незабаром.
Обрати
Потрібен новий ПК?